تحولات منطقه

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: پاسخگویی و قانع کردن مردم عامل شکایت‌ها در دیوان عدالت اداری است.

پاسخگویی و قانع کردن مردم عامل شکایت‌ها در دیوان عدالت اداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام کاظم بهرامی در مراسم اختتامیه همایش دو روزه روسا و کارشناسان واحدهای حقوقی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: پاسخگویی به خواسته های مردم و اقناع آنها باعث کاهش شکایات در دیوان عدالت اداری می شود.

وی بیان داشت: برقراری ارتباط دیوان عدالت اداری با دستگاه های اجرایی زمینه ساز اجرای بهتر قانون و حفظ حقوق مردم می شود.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود: نهادسازی و انجام کارهای اساسی و استوار در سازمان تأمین اجتماعی در جهت اجرای دقیق قانون کار بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت با اجرای قانون امکان پذیر است، ادامه داد: همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم و عمل به قانون به معنی رفتار با عدالت است.

بهرامی با بیان اینکه تأمین اجتماعی سازمان وسیعی است و با اقشار مختلف جامعه ارتباط دارد، گفت: به همین دلیل شاهد مراجعه قابل توجه ذینفعان این سازمان به دیوان عدالت اداری هستیم و باید تعامل مناسب کاری کنیم که با اصلاح قوانین و رویه ها هر سال شاهد کاهش پرونده های مرتبط با تأمین اجتماعی در دیوان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید  مسیری فراهم شود و آسیب شناسی در این رابطه صورت گیرد تا شاهد کاهش پرونده ها در دیوان عدالت باشیم، افزود: ما با تمام توان در کنار سازمان تأمین اجتماعی هستیم تا برای کاهش مراجعات به دیوان اقدام کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: کاهش شکایات مردم از دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات بدون انجام کارهای قضایی از اولویت های دیوان عدالت اداری است.

وی اظهار داشت: دیوان عدالت اداری در همین راستا با دستگاه های اجرایی ارتباط برقرار می کند و مجموعه تأمین اجتماعی ارتباطات خوبی با دیوان دارند.

بهرامی گفت: بخشنامه هایی از سوی سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی مردم صادر شده که نتیجه آنها کاهش مراجعه مردم به دیوان عدالت اداری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha